Adresse & åbningstider

    Sundby Sejlforening

    Amager Strandvej 15
    2300 København S

    SSF Kontoret er normalt åbent første og sidste torsdag i måneden, fra kl. 19.00 til kl. 20.30. SSF Kontoret holder dog lukket i juli samt den sidste torsdag i december og den første torsdag i januar.

    I kontortiden træffes: Formand og havneudvalg.

    SSF Kontoret holder under de nugældende covid-19 restriktioner stadig lukket sammen med alle klublokaler. Det vil derfor ikke være muligt at møde op på kontoret for at blive indmeldt torsdag d. 25/3.

    Torsdag d. 1/4 er det helligdag hvorfor kontoret ligeledes er lukket.

    Da der er en del, der har forespurgt om en anden mulighed for at blive meldt ind i SSF vil formanden sidde klar ved telefonerne for gennemførelse af optagelsessamtaler på følgende dage:

    Torsdag d. 25. marts og torsdag d. 8. april, begge dage i tidsrummet kl. 19:00 – 20:30+*

    Formand Claus Brask Thomsen, tlf. 4010 4275

    Hvis du har spørgsmål til havneudvalget, så send en e-mail til havneudvalg@sundby-sejlforening.dk

    Havnekontorets åbningstider

    Mandag til onsdag og fredag, kl. 12.00-13.00
    Torsdag, kl. 15.00-17.00.
    Lørdag, søndag samt helligdage: Lukket.
    I åbningstiden træffes havnechefen evt. på tlf. 3258 1424.

    Telefonnumre

    Havnechef 3062 1405
    Havnekontoret: 3258 1424
    SSF Kontor & vagtlokale: 3259 3580
    Restaurant Sundby Sejl

    Mailadresser

    Sundby Sejlforening: ssf@sundby-sejlforening.dk
    Havnechefen: havnechef@sundby-sejlforening.dk
    Havnekontoret: havnen@sundby-sejlforening.dk
    Havneudvalget i bestyrelsen: havneudvalg@sundby-sejlforening.dk
    Medlemsbladets redaktion: bladet@sundby-sejlforening.dk
    Webredaktøren: web@sundby-sejlforening.dk

    CVR & bank

    CVR-nr.: 53 01 45 18
    BankNordik: Reg.nr. 6509, kontonr. 3050 513 512
    MobilePay: 31583