Ansøg om plads på land

Medlemmer af Sundby Sejlforening, der ikke allerede har en plads på land på havneområdet, og som ønsker en sådan plads, skal ansøge om en plads ved at udfylde skemaet herunder.

Når du udfylder ansøgningsskemaet, skal du huske at skrive alle oplysninger korrekt. Det gælder især navn og medlemsnummer.

Hvem kan få tildelt plads på land?
    Kun A-medlemmer og ungdomsmedlemmer, der ikke er i restance, kan få tildelt plads på land. Ungdomsmedlemmer kan kun få tildelt plads til ét fartøj til eget brug.

Medlemmer, der har fartøj på havnens område, har pligt til at have minimum ansvarsforsikring for deres fartøjer. Kopi af kvittering for betalt ansvarsforsikring bør vedhæftes ansøgningen.

Medlemmer med plads på land – undtagen vinteroplæggere – skal, hvor bådens motor er på mere end 6 hk, have minimum Søfartsstyrelsens Duelighedsprøve i sejlads for fritidssejlere. Det vil lette havneudvalgets arbejde, hvis du vedhæfter et billede eller en scanning af dit duelighedsbevis, inden du sender ansøgningen.

Husk, at når du får tildelt en havneplads, skal du ligesom alle andre med plads på foreningens område om vinteren gå nattevagter i nattevagtsperioden.

Se Vedtægter og reglementer for Sundby Sejlforening, side 6-7, Ordensreglement for Pladsen, og side 9-11, Ordensreglement for Havnen.

Medlemsnummer*
    Fulde navn*
    Adresse*
    Postnummer og by*
    Mobil
    Bådnavn*
    Bådtype *

Angiv producent/værft og model.

Længde (cm)*
    Bredde (cm)*
    Dybgang (cm)
    Pladstype*
    Hvad skal pladsen bruges til?*
    Vedhæft duelighedsbevis, hvis motor >6 hk
    Vedhæft kvittering for betalt ansvarsforsikring

Filerne må maks. fylde 2 mb pr. fil.

Hvis du får en fejlmeddelelse, når du forsøger at vedhæfte en fil, så send ansøgningen uden fil, og send i stedet filen pr. e-mail direkte til havneudvalg@sundby-sejlforening.dk