Nyt fra klubbåden ‘Blueberry’

dsc_7934Blueberry

Sundby Sejlforening har en mindre sejlbåd, ‘Blueberry’, et tilbud til dig, der gerne vil ud at sejle, har  fået duelighedsbevis, men endnu ikke har købt båd og fået plads i havnen.

Klargøring

En halv snes flittige sejlere er begyndt på klargøring af Klubsejlbåden ‘Blueberry’. Ud over den sædvanlige klargøring er der lidt rust og noget glasfiberarbejde på kølen, der skal laves, når temperaturen bliver lidt højere. Peter Heller vil blive konsulteret herom.
Masten er, med Jans hjælp, på vej til John Mast for at få nye salingshorn. Der skal laves noget træarbejde på nedgangen.
Mandag den 16. marts kl. 17 mødes Blueberryholdet ved båden og kigger på detaljerne.
Lørdag den 28. marts kl. 10, hvor det forhåbentligvis er blevet lidt varmere, trækker vi i arbejdstøjet fra kl. 10 og går i gang.
Vi forventer, at Blueberry kan sættes i vandet midt i april..

Sæsonen

Den ugentlige fællestur er tirsdag, hvor Ane er fast skipper. Tilmelding kan ske direkte til Ane på kontakt@anestenbak.dk.

Blueberryholdet vil gerne sejle noget kapsejlads. Lynetten sejler aftenmatch om tirsdagen, Kastrup, som SSF har en fast aftale med, sejler ræs om torsdagen