Sådan gik det til Old Boys 2014

Old Boys 2014 blev sejlet den 23.-24. august i godt humør og dejligt vejr. Birgitte Akkermann har sendt billeder og resultatliste og Torben Lamberth og Team Rottbøll har leveret den muntre beretning.

Resultatet af Old Boys 2014 blev:

1. Kim Steffensen – Lena Skov Andersen – Klaus Nielsen
  2. Niels P. Petersen – Charlotte Mainz Hansen – Grethe Schlichter
  3. Axel Brask – Monica Rhon – Claus Brask
  4. Jørgen Jensen – Kirsten Bech – Henrik Green
  5. Jens Rottbøl – Jannie Funch – Torben Lamberth

Kvajepræmien, den skønne fugl (som fik nyt navn: ‘Birdie nam nam’) gik til Axel Brask, Monica Rhon & Claus Brask for at glemme at gi’ besked til de andre sejlere om at Axel sammen med dommerne lørdag aften havde besluttet at forlænge banen, fordi der var vind til det, men da der ikke var skippermøde søndag morgen, glemte Axel at give besked til de andre sejlere, der først opdagede ude på banen, at der var ændret noget. Det betød ikke noget for resultaterne, men lærte os da noget.

Næste gang vi samles til ‘Old Boys’ bliver den 15.-16. august 2015. Her skal Kim Steffensen, Lena Skov Andersen & Klaus Nielsen arrangere festmiddagen og Jørgen Jensen, Kirsten Bech & Henrik Green stå for præmierne.

Tak til alle der hjalp til med at få stævnet til at køre.
Birgitte

Læs Torben Lamberth og Team Rottbølls muntre beretning