Skal du med til årets sjoveste kapsejlads?

Sundby Cup 2021 4. – 5. september

Vil du møde andre medlemmer og deltage i årets sjoveste kapsejlads? Så er Sundby Cup lige noget for dig – og nu er det tid til at tilmelde sig.

Årets stævne løber af stablen den 4.-5. september, og det spiller ingen rolle, om du er nybegynder eller verdensmester – bare du er medlem af SSF. Der vil som sædvanligt blive konkurreret i klubbens Ynglinge til søs, ligesom der vil være grill og aktiviteter på land – ikke mindst den populære middag lørdag aften. Så tag medbring endelig familien og kom med til et par gode dage til søs.

Ligesom sidste år foregår tilmelding individuelt. På stævnets første dag (lørdag d. 4. september) vil holdene ved lodtrækning blive inddelt, således at nybegyndere, erfarne gaster og rorsmænd fordeles ligeligt på tværs af hold. På denne måde sikres der både spænding i konkurrencen, ligesom du får mulighed for at møde nye medlemmer. Du vil sejle med de samme holdmedlemmer både lørdag og søndag.

Ynglingen er en lille kølbåd, der ikke kan vælte, og selv helt nye sejlere kan derfor med ro i sindet melde sig til.

Tilmelding

Du melder dig til ved at sende en mail til sundby-cup@sundby-sejlforening.dk senest den 29. august. Husk at angive, om du deltager som begyndererfaren gast eller rorsmand.

Deltagelse i stævnet er gratis, men du skal være medlem af SSF for at kunne deltage.

Følg med på Facebook

På Facebook “SSF-sejlere /Sundby Sejlforening” kan du finde videoer, der forklarer mere om Sundby Cup-sejladserne og Ynglinge-bådene.

Programmet i hovedtræk

Lørdag
    Kl. 09:00: Skippermøde i Det Maritime Ungdomshus med lodtrækning af hold samt information om dagens sejladser
    Kl. 10:00 (ca.): De første 3 hold sendes på banen