
Sundby Sejlforening indbyder igen i år til en hyggelig Sankt Hans Aften i det maritime Ungdomshus på Nordre Mole.
Som traditionen byder, medbringer man selv mad, bestik og drikkevarer til fællesspisningen.
Grillen vil være klar, så maden kan tilberedes, inden vi sætter os til bords kl. 18.30
Ved 21-tiden er der båltale og derefter tændes bålet og så vi synger i fællesskab efter bedste evne den traditionelle Midsommervise.
Vel mødt til en dejlig midsommeraften i sejlforeningens smukke omgivelser.
