Sundby Sejlforening
Amager Strandvej 15
2300 København S
SSF Kontoret er normalt åbent første og sidste torsdag i måneden, fra kl. 19.00 til kl. 20.30. SSF Kontoret holder dog lukket i juli samt den sidste torsdag i december og den første torsdag i januar.
I kontortiden træffes: Formand og havneudvalg.
SSF Kontoret holder under de nugældende covid-19 restriktioner stadig lukket sammen med alle klublokaler. Det vil derfor ikke være muligt at møde op på kontoret for at blive indmeldt torsdag d. 25/3.
Torsdag d. 1/4 er det helligdag hvorfor kontoret ligeledes er lukket.
Da der er en del, der har forespurgt om en anden mulighed for at blive meldt ind i SSF vil formanden sidde klar ved telefonerne for gennemførelse af optagelsessamtaler på følgende dage:
Torsdag d. 25. marts og torsdag d. 8. april, begge dage i tidsrummet kl. 19:00 – 20:30+*
Formand Claus Brask Thomsen, tlf. 4010 4275
Hvis du har spørgsmål til havneudvalget, så send en e-mail til havneudvalg@sundby-sejlforening.dk
Havnekontorets åbningstider
Mandag til onsdag og fredag, kl. 12.00-13.00
Torsdag, kl. 15.00-17.00.
Lørdag, søndag samt helligdage: Lukket.
I åbningstiden træffes havnechefen evt. på tlf. 3258 1424.
Telefonnumre
Havnechef 3062 1405
Havnekontoret: 3258 1424
SSF Kontor & vagtlokale: 3259 3580
Restaurant Sundby Sejl
Mailadresser
Sundby Sejlforening: ssf@sundby-sejlforening.dk
Havnechefen: havnechef@sundby-sejlforening.dk
Havnekontoret: havnen@sundby-sejlforening.dk
Havneudvalget i bestyrelsen: havneudvalg@sundby-sejlforening.dk
Medlemsbladets redaktion: bladet@sundby-sejlforening.dk
Webredaktøren: web@sundby-sejlforening.dk
CVR & bank
CVR-nr.: 53 01 45 18
BankNordik: Reg.nr. 6509, kontonr. 3050 513 512
MobilePay: 31583