Nattevagt – hvad er nu det og hvordan

Vagtordningen omfatter alle medlemmer over 18 år og under 70 år, der har plads på foreningens område i nattevagtsperioden. Dette gælder ejere af alle fartøjer (inkl. trailerbåde, joller, kajakker, osv.) med plads i havnen eller på land i vinterperioden, uanset om fartøjet rent faktisk er på havnens område.
Hvert medlem skal melde sig til to nattevagter, dog er medlemmer over 65 år fritaget for den ene.

Nattevagtsperioden starter 1. oktober og slutter 30. april. 
Du kan tilmelde dig dine nattevagter på 2 forskellige måder:

Den gammelkendte

  1. I Skipperstuen/medlemslokalet i klubhuset er der et skab, hvor din medlemsnøgle passer. Her finder du vagtsedler til udfyldelse. Samme sted hænger en kalenderoversigt over ledige vagtdatoer.
  2. Find de datoer, hvor du ønsker at afvikle dine nattevagter, udfyld vagtsedler og aflever sedlerne i postkassen lige under oversigtstavlen. 
  3. På samme opslagstavle hænger oversigt over, hvornår de enkelte medlemmer går vagt. Her skal du selv tjekke, at du har fået de ønskede nattevagtsdatoer. 

Den digitale

  1. I den digitale vagtkalender kan du se, hvornår der er ledige nattevagtsdatoer.
  2. Find de datoer, hvor du ønsker at afvikle dine nattevagter, udfyld og send formularen herunder.
  3. Når vi har registreret dine nattevagtsdatoer, får du en bekræftelse på e-mail.

Ønsker om nattevagtsdato skal afleveres/indsendes senest 8 dage før den ønskede vagtdato.

OBS! Bestyrelsen har besluttet, at et medlem højst kan gå i alt 4 vagter. Heraf er de 2 af vagterne medlemmets egne.

Der skal jo være mindst 2 personer på vagt, så hvis du 3-5 dage før din vagt stadig er den eneste, der har ansøgt om vagt den pågældende dato, vil du 3-5 dage før den ønskede vagtdato få besked via e-mail eller telefon om, at vagten er annulleret. Du må så finde en anden dato for din vagt.

Øvrige informationer fremgår af Vedtægter og reglementer for Sundby Sejlforening, side 16.

Vagtkalender

[events_calendar long_events=1 full=1 category=”278″]

Ansøg om vagt